sponsoractie technische school - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van louis thijssen - WaarBenJij.nu sponsoractie technische school - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van louis thijssen - WaarBenJij.nu

sponsoractie technische school

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg louis

10 September 2009 | Nederland, Heerlen

De technische school in Kirundo heeft 60 leerlingen autotechniek en houtbewerking, maar geen gereedschap.

Voor deze leerlingen van 14-16 jaar is een vak leren een forse stap
in de richting van een wat hoopvoller toekomst.

Elders in deze website, kun je zien hoe het met deze school gesteld is. Terug in Heerlen ben ik voor deze school een sponsoractie gestart.

Gered Gereedschap Heerlen heeft toegezegd het benodigde gereedschap te willen leveren. Iedere leerling krijgt dan de beschikking over een eigen set handgereedschap! En de school ontvangt een aantal stukken groot gereedschap!

Ik wil jullie vragen mij te steunen in het bij elkaar krijgen van de transportkosten.
Voor het transport van 3 kubieke meter gereedschap is ongeveer 1200 euro nodig.

Wil je ook een bijdrage leveren?

Die kun je storten op een van onderstaande rekeningen:
bankrekening 122445562 van Gered Gereedschap Parkstad
girorekening 3078416 van LJM Thijssen Heerlen
onder vermelding van “project Burundi”

Ik houd jullie op de hoogte van de voortgang

  • 07 November 2009 - 13:21

    Carel.leeger:

    Heu Louis,

    Verdikkie wat een goede zet van je om hier energie in te steken! Dat is heel wat anders dan ons luxe leventje in Nederland. Kunnen we eens een keer praten over de ins en outs van project. Mijn vriendin is erg internationaal en innovatief onderlegd. weelicht kunnen we je inititatief ondersteunen.
    vr.gr.

    Carel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

werelddocent in burundi

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

sponsoractie technische school

21 Augustus 2009

weer thuis

11 Augustus 2009

de laatste dagen zijn aangebroken

09 Augustus 2009

ruvubu national park

07 Augustus 2009

Twa pottenbakkers
louis

In deze weblog ga ik verslag doen van mijn persoonlijke ervaringen tijdens mijn reis naar Burundi. Daar ga ik samen met 9 andere Nederlanders docenten Engels bijscholen in hun vak. Wil je meer weten over het verloop van deze reis, kijk dan op: www.activeaging.nl www.edukans.nl/werelddocent

Actief sinds 26 Juni 2009
Verslag gelezen: 2051
Totaal aantal bezoekers 21861

Voorgaande reizen:

23 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

werelddocent in burundi

Landen bezocht: